23 år och tårtkalas



Freja är såklart med och förbereder




Det ska bli blåbärs & lime cupcakes...



och maränger...



rosor på tork och maränger i ugnen



KALAS!






Rosa maränger

Recept:

Ugnen på 100 grader

vispa 3 äggvitor till vitt skum
vispa ner 1 kryddmått vinäger
vispa sedan ner 2 dl socker, lite i taget
tills konistensen känns lagom fast
spritsa på en plåt
in i ugnen i ca 1- 1/2 timme




leopardtårtan en klassiker numera



en annan klassiker



Felicia gillade halloncupcake bäst



Tack alla för min fina 23-årsdag








Kommentarer
Postat av: Sasha

Vilken kalas buffe hörru!!:)kram

2008-09-04 @ 08:44:28
Postat av: julia

sikket kalas!! hur kunde vi tacka nej?!? vilka fina och antagligen lika goda bakverk du har skapat. du är så himla grym. förstår du det??! längtar efter kräfttårtan ; )

2008-09-04 @ 21:33:55
Postat av: Emelie

Grattis då!Guud det är så roligt att se att du har samma stil som jag.. älskar flamingosarna =) själv har jag tittat på den där tapeten lääänge =)

Jag kommer tyvär inte kunna komma på tårtutställningen skit surt!! Men hoppas du har kul och fota massor så jag får se!!

Hörs/Emelie

2008-09-04 @ 22:11:49
URL: http://cottoncandymli.blogspot.com/
Postat av: Jessica-Persika

Vilken fantastisk tårta!! avis

Jag vill med kunna göra så! Din blogg hamnar bland mina länkar a.s.a.p!

2009-02-26 @ 12:57:50
URL: http://mspeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0