shoppa roliga bakprylar

Här kommer en del tips där ni kan handla roliga och användbara bakprylar


www.tartdecor.se finns också IRL i kungälv utanför Göteborg. Min bästa butik. Eftersom jag har möjligheten att åka ut till butiken har jag aldrig beställt hos dom via nätet men det funkar antagligen prima. Personalen är supertrevlig och här finns allt en glad amatör kan önska sig.

www.kakburken.se En sida som har allt ifrån böcker till diverseverktyg och strössel. Billig frakt endast 49 kr och snabb leverans. När jag beställer på online beställer jag alltid härifrån.


http://www.dekoreramera.se/ finns en massa fina saker dock ganska så dyrt.

http://www.englishshop.se/ har en massa bra bakprylar som till exempel sprejfärger. Vi som bor i Göteborg eller stockholm har förmånen att få gå och handla i butiken IRL.


www.shoppingbutiken.se/tartdekorationer  var en sida jag fann för inte så länge sedan. Har inte provat att beställa härifrån ännu men det har en massa fräcka prylar.


http://www.tartshopen.se/webbshop känns som en mysig och hemtrevlig sida.



Jag brukar använda alla sidor för att få inspiration också här kommer lite fler sidor att inspireras av:


www.wilton.com/store/   shippar dessvärre inte till europa, puh, min ekonimoi vore i kris om dom så gjorde... jag älskar wilton, vem gör inte det?!

www.cakedesign.se/ bra sida vid idetorka.


www.ultimatecake.se en annan rolig sida att hämta ideer.


Boktips:

Crazy about cupcakes som jag tipsat om förut, en fantastisk bok med både recept och bilder. många fina frosingrecept.

the essential guide to cake decorating en underbar bok som min mamma köpte till mig i London, tack mamma! Det är den bästa bok jag har här finns en massa saker att lära. Mamma sa att det kryllar av bakböcker i london, givet , vilken tur att jag ska till London i sommar.

Millas kalasbok är en kul barnbok men enkla tips och ideer. En massa skojiga och annorlunda tårtor. Även en del tips för alla sorter allergier. Den boken har hon gjort bra!

Dekorera tårtor en svensk bok om tårtdekorering som jag fick i julklapp med en massa att lära sig. I love it!




Ge mig mer tips!


Kommentarer
Postat av: Emma Öhrström

Tusen tack!!!

<3

2009-01-02 @ 12:27:24
URL: http://enbartemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0